NewYork City, day 2 - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Gemma Schulting - WaarBenJij.nu NewYork City, day 2 - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Gemma Schulting - WaarBenJij.nu

NewYork City, day 2

Door: Richard en Gemma

Blijf op de hoogte en volg Gemma

05 Juli 2012 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

Even snel een verslag van vandaag, of liever van gisteren. Tis hier nu 0.30, alles slaapt als het goed is...

Vandaag hebben we een 2 uur durende boottocht gemaakt rondom Manhatten na een speedmars die ons net op tijd bij de aanlegsteiger bracht...

Erg leuk en leerzaam maar met 34 graden ook erg warm, bijna iedereen is wel meer of minder verbrand want we zaten natuurlijk op het bovendek...

Daarna zijn we gaan lopen in de richting van Rockefeller Centre en kwamen we min of meer toevallig langs Time Square, ook heel leuk om eens te zien na al die journaal-beelden.

Van daar af via een Ierse Pub (lekker koud biertje) naar Rockefeller Centre (ABC Studio's) gelopen waar we met de lift in 43 seconden! werden afgeleverd op de 69e etage bij The Rock. Wat een uitzicht, niet te geloven! Gemma had gelukkig geen hoogte-problemen, het was goed te doen (geen loodrechte views down). Veel fot's gemaakt en die deel ik morgen want nu wordt het echt tijd om te gaan slapen...

Morgen gaan we per trein naar Boston. Tot dan!

• 06 Juli 2012 - 09:20

Meltzer-tjes:

Hoi Schulting-kjes,
    leuk om zo reisverslag te lezen van jullie in Amerika.
    Veel plezier en knuffel van ons.

• 07 Juli 2012 - 11:25

Vera:

Heel super om je berichtjes te lezen. Leuk om zo er bij betrokken te zijn. Dan is het net of ik er ook bij ben. Veel plezier en hollandse kusjes groetjes vera