Trip naar Jackson NH - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Gemma Schulting - WaarBenJij.nu Trip naar Jackson NH - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Gemma Schulting - WaarBenJij.nu

Trip naar Jackson NH

Door: Richard en Gemma

Blijf op de hoogte en volg Gemma

08 Juli 2012 | Verenigde Staten, Boston

Gisteravond nog de koffers gepakt en vanmorgen in de Mall ontbeten en koffie gehaald. Genoeg gelopen dus en de echte reis per auto gaat vandaag beginnen.

Per (grote) taxi naar Logan Airport gegaan alwaar we bij Hertz onze eigen Mini-Van met Never Lost hebben opgehaald. Het is een Toyota Sienna geworden welke behalve groot ook redelijk luxieus is uitgevoerd. Bagage past prima en we hebben plenty ruimte, tis net een mini busje met 7 zitplaatsen. Wel even wennen zo'n brede wagen...

De Never Lost is van een nieuwer type dan ik gewend ben dus was dat even uitvogelen. De aanwijzingen komen zo nu en dan wat aan de late kant dus ook de borden goed in de gaten houden is wel nodig.

Al rijdende zijn we noordwaarts gegaan, het beste even hier kijken voor de te volgen route: https://maps.google.nl/maps/ms?msid=214544388299280965777.0004b67d9031c97c6639e&msa=0
Onderweg rond 13.00 uur hebben we gelunched bij een Panera Bread restaurant waar we nu allemaal rommelende buiken van hebben denk ik...

De rit zelf ging voorspoedig en inmiddels weet ik de juiste knoppen te vinden. Het is een erg mooi gebied waar we nu zitten (White Mountains), veel groen en de stadjes waar we doorheen kwamen zijn typisch amerikaans ingericht met het nodige aan food enzo...

Onderweg nog een keer gestopt voor drinken/sanitair en rond 17.30 kwamen we aan bij het "Eagle Mountain House". Een gedateerd en in oude stijl gelaten hotel en onvergelijkbaar met ons onderkomen in Boston. Morgen denk ik meer hierover want we blijven hier nog een dag.

Wordt vervolgd...

• 09 Juli 2012 - 08:56

John:

Hey! stelletje genieters,

aan het verslag te lezen en de foto's hebben gezien genieten jullie volop dat is erg leuk om te horen en blijf nog maar genieten het ziet er allemaal wel mooi uit gezien van de foto's en nog mooi weer ook al een beetje bijgekomen van het eten in het Panera Bread restaurant? en de rommelende buiken weer voorbij? geniet nog maar van alles in de USA het weer in holland even, bewolkt 20 tot 25 graden zo nu en dan een bui wat kan uitlopen op een flinke bui dus een beetje onstabiel.

groeten en veel geniet plezier,
    John

• 09 Juli 2012 - 15:20

Henri Van Der Valk:

mooie foto, Richard je staat er goed op. en rij voorzichtig .
    gr Ineke en Henri