Corning NY - Reisverslag uit Corning, Verenigde Staten van Gemma Schulting - WaarBenJij.nu Corning NY - Reisverslag uit Corning, Verenigde Staten van Gemma Schulting - WaarBenJij.nu

Corning NY

Door: Richard en Gemma

Blijf op de hoogte en volg Gemma

14 Juli 2012 | Verenigde Staten, Corning

UPDATE UPDATE
Verslag van gisteren werd door technische problemen onderbroken, is nu bijgewerkt...

Vandaag een kort reisveslagje, niet zo veel te beleven eigenlijk, alleen de rit naar Corning NY.

We konden vandaag wat langer uitslapen en vanmorgen hebben we normaal ontbeten, dus eieren, sap, toast, spek en niet te vergeten koffie :)

Voor vertrek nog even koekjes gehaald bij de buren (super) en na vertrek nog een neut want die was eigenlijk wel zo lekker dat we er nog een mee wilden nemen voor de rest van de week.

De rit zelf ging deels over wat Interstates (highways) and deels binnendoor waarbij we regelmatig typisch amerikaanse dorpjes passeerden. Bij een van onze tussenstops verwachtte ik eigenlijk dat op elk moment Sheriff P. Coltrane zou kunnen verschijnen :)

Aangekomen in Corning hebben we vlot de spullen in de kamers gedumpt en zijn we na wat te drinken naar de locale Mall gegaan 10 Mile verderop waar we een uurtje hebben rondgelopen en de kids het een en ander hebben aangeschaft.

Vanavond hebben we "sjiek" in het hotel gegeten en zijn we nog even met zijn allen wat wezen drinken in onze kamers.

Ik heb verder de route uitgezocht naar Bethel NY waar we morgen een tussenstop gaan maken, dit is de locatie waar 43 jaar geleden het Woodstock concert plaats vond en ik kon de verleiding niet weerstaan om wat om te rijden om het museum aldaar te gaan bezoeken. Morgen dus meer hierover maar ik verwacht wel dat ik wel met een souveniertje thuis ga komen :)

Ik heb tevens de Google Map aangepast omdat het hotel voor morgen een andere is geworden dan degene die initieel in het reisplan stond. Zowel het Woodstock Museum als het andere hotel in Stockbridge NY zijn nu zichtbaar op de kaart.

Tot morgen, pieceloveandkisses!

• 15 Juli 2012 - 10:24

John:

hey! Genieters lekker gegeten he! het toetje ziet er wel super en sjiek uit en nog sherif P.Coltrane tegen gekomen? zou zo maar kunnen als je de foto's zo ziet of geen een van hout zo'n platte net als toen in oostenrijk is wel grappig gisteren naar de verjaardag geweest van henie en was weer gezellig ik zit nu het is alweer kwart over 12 zondag lekker een bakie koffie te nuttigen zon schijnt een klein beetje door de wolken en rustig weer en speel nog wat op mijn kyboard
    groeten en nog veel plezier jullie daar in de USA John

• 15 Juli 2012 - 16:01

Peter En Marlies:

Hee luitjes, we genieten nog steeds met jullie en je boeiende verslag mee. Wateen poepchique hotel lijkt deze laatste. Niagara Falls zien er fantastisch uit, snap goed dat jullie genoten hebben! Richard: goed rondkijken bij Woodstock!
    We blijven meegenieten, groetjes!

• 15 Juli 2012 - 18:05

Gail Den Hollander:

Erg leuk om jullie te volgen!Mooie fotos en leuke verslagen.Zo te lezen hebben jullie een fantastische tijd daar.Veel plezier nog.Groeten