Weer thuis - Reisverslag uit Zeewolde, Nederland van Gemma Schulting - WaarBenJij.nu Weer thuis - Reisverslag uit Zeewolde, Nederland van Gemma Schulting - WaarBenJij.nu

Weer thuis

Door: Richard

Blijf op de hoogte en volg Gemma

12 Juni 2015 | Nederland, Zeewolde

Het was een lange terugvlucht met Delta Airlines via Detroit. Niet mijn favoriete airline is weer gebleken, nee dan is KLM toch een hele klasse beter kwa zowel houding van het personeel als de geboden service.

Maar we zijn weer thuis. Bagage uitgepakt en de wasmachine heeft al een aantal malen gedraaid. Wel even wennen het gewone leven weer.

Een ding is zeker. Het smaakt naar meer dus wie weet...

Groetjes,

Roeland:

Welkom thuis

• 15 Juni 2015 - 13:20

Wies:

Hoi Zal niet meevallen om meteen weer in het ritme te komen.
    al star bucks koffie gedronken? Groetjes wies

• 09 December 2015 - 17:58

Grace Uit Wijhe:

Hoi Gemma en Richard,

wat een heerlijk verslag en heel herkenbaar.
    We hebben genoten.
    Het probleem met de internetverbindingen klinkt me bekend in de oren. Ben wel eens tot diep in de nacht bezig geweest met het uploaden van foto's, maar ja America kent niet de bijna 100 % internet dekking, die Nederland wel kent.

Wij hadden een leuk hotel in Mariposa en we vonden dat zo'n leuk stadje, (evenals Williams trouwens) hebben er op zaterdagavond live muziek in een restaurant beluisterd. Heel leuk en heel veel oude country muziek. Echt zo'n oud hippiegevoel bekroop mij.

Veel groetjes uit Wijhe van ons,
    Hans en Grace Rodenhuis

Tags: Thuis, Zeewolde, Klm