Zeewolde 3 Juni - Weer thuis - Reisverslag uit Zeewolde, Nederland van Gemma Schulting - WaarBenJij.nu Zeewolde 3 Juni - Weer thuis - Reisverslag uit Zeewolde, Nederland van Gemma Schulting - WaarBenJij.nu

Zeewolde 3 Juni - Weer thuis

Door: Richard

Blijf op de hoogte en volg Gemma

03 Juni 2017 | Nederland, Zeewolde

Helaas komt ook aan zo'n reis een keer een einde...

Ik heb de laatste 2 dagen niet meer in het verslag opgenomen omdat dit alleen maar de terugreis betrof met veel kilometers en de nodige uren asfalt/beton wegen. Rond 12.00 uur CET zijn we weer op Schiphol aangekomen na een lange vlucht van zo'n 10 uur, goed gaar van de lange zit maar daar werden we zowel door onze kinderen Rick en Marcella als door Henri en Ineke opgewacht, erg leuk!

Helaas is mijn koffer in LAX blijven staan, laatste bericht nu is dat die inmiddels in NL is aangekomen en dat die binnen 24 uur thuis gaat worden afgeleverd.

Mensen het was weer een fantastische vakantie waarvan we er nog veel meer willen maken. Wanneer is nog niet duidelijk maar dat horen jullie tegen die tijd wel weer. Bedankt voor alle aandacht en de reacties onder onze reisverslagen, het was leuk om die tijdens het ontbijt in de US te lezen.

Ik zou zeggen tot een volgende keer!

Richard en Gemma

• 04 Juni 2017 - 14:42

Anita:

Wauw... Super leuk! Welkom thuis voor jullie beide !! En Gemma ik zie je weer bij de Bruna !