Heenreis - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Gemma Schulting - WaarBenJij.nu Heenreis - Reisverslag uit Washington, D. C., Verenigde Staten van Gemma Schulting - WaarBenJij.nu

Heenreis

Door: Richard en Gemma

Blijf op de hoogte en volg Gemma

03 Juli 2012 | Verenigde Staten, Washington, D. C.

De reis naar Newyork ging eigenlijk best voorspoedig, zo'n 7 uur vliegen en maar 30 minuten nodig bij de douane op JFK Airport. Het vervoer per taxi busje naar ons hotel (Washington Square Hotel) nam wat meer tijd in beslag en de rit was meer een wildemans rit waar we af en toe maar de andere kant op keken...

De temperatuur is in de avond ruim 25 graden (overdag rond de 30) en gelukkig zijn onze hotelkamers voorzien van (luidruchtige) airconditioning. Na een biertje en cosmopolitan (voor Marcella)in de hotel bar hebben we in de buurt gegeten bij Pops of Brooklin, niet echt bijzonder en lauw duur bier maar we hadden wat te eten/drinken. Na een lange dag zijn we na een borrel op de kamer toch maar lekker gaan slapen. Airco uitgezet (vanwege het lawaai) dus het werd een lange broeierige nacht...