Boston Thunderstorm & Thuiskomst - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Gemma Schulting - WaarBenJij.nu Boston Thunderstorm & Thuiskomst - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Gemma Schulting - WaarBenJij.nu

Boston Thunderstorm & Thuiskomst

Door: Richard en Gemma

Blijf op de hoogte en volg Gemma

18 Juli 2012 | Verenigde Staten, Boston

Dat hebben wij weer hoor, zware thunderstorm en tornado warning voor Boston en omgeving. Het is inktzwart kwa lucht en het knalt behoorijk buiten.

Onze vlucht is inmiddels met 2 1/2 uur vertraagd maar daar kan zomaar nog wat bij komen.

We zitten nu aan het Bier achter security in een foodcourt, te computeren enzo de tijd dodende. Enfin Airfrance zet de tickets om van de connecting flight naar Amsterdamals het goed is

LAATSTE UPDATE
Met 2 1/2 uur vertraging uiteindelijk uit Boston vertrokken. Vlucht was redelijk snel doch de (reeds gewijzigde) aanlsuiting Parijs konden we niet meer halen. Uiteindelijk zijn we met een latere vlucht op Schiphol aangekomen waar tot onze verassing een ontvangstcomite op ons stond te wachten (al vanaf 8.30u!), wat zullen jullie ook gaar geweest zijn van het wachten :)

Helaas waren 2 van onzew koffers niet meegekomen maar inmiddels zijn die terecht en worden ze morgen ochtend op ons adres afgeleverd.

De Voordeur bij ons thuis ging gelukkig normaal open, denk dat we een verkeerde set sleutels aan de buren hebben afgegeven.

Maar goed we zijn weer thuis, hebben een paar uurtjes geslapen en nu gaan we lekker jet-laggen :)

Nogmaals bedankt voor alle aandacht en wellicht nog eens tot ziens bij een andere reis?

p.s. Annemie, ik hoop dat de zon in de koffers zit die morgen aankomen bij ons want het verschil in weer is inderdaad groot :)

• 19 Juli 2012 - 17:06

Paul En Annemie:

lieve lieve vrienden
    het is superfijn jullie vakantie zo te kunnen volgen ,gisteren jullie kaartje gekregen....jammer maar ik denk dat jullie nu op terugreis zijn
    het ziet er ongeloofelijk prachtig uit waar jullie allemaal geweest zijn en gezellig een bakkie koffie zat er toch ook wel bij zag ik ,ik toon het paul ook wel maar die is nog aan het werk superdruk zo voor het verlof maar vanaf morgenavond start voor hem het verlof
    vele vele groeten vanuit Belgie

• 19 Juli 2012 - 17:07

Paul En Annemie:

nog iets vergeten,breng aub de zon mee naar europa,ze neemt echt niet veelplaats in de valies......
    doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiii

• 31 Juli 2012 - 20:58

Wat Moet Ik Hier Dan Invullen?:

Beste Gemma,
    ik heb de reis-dagboeken gelezen en de foto's bekeken en ooooohhhh, wat zullen jullie hebben genoten van deze reis, ondanks het verlies van koffers en het hele gedoe eromheen. Het na-genieten zal nog lang duren, denk ik zo.
    Groeten van
    Liesbeth Houtman,