Hyannis - Cape Cod MA - Reisverslag uit Hyannis, Verenigde Staten van Gemma Schulting - WaarBenJij.nu Hyannis - Cape Cod MA - Reisverslag uit Hyannis, Verenigde Staten van Gemma Schulting - WaarBenJij.nu

Hyannis - Cape Cod MA

Door: Richard en Gemma

Blijf op de hoogte en volg Gemma

16 Juli 2012 | Verenigde Staten, Hyannis

Vandaag het laatste echte gedeelte van de rondreis afgelegd, de trip naar Hyannis op Cape Cod waar we rond 15.00 uur aankwamen.

We hadden vanmorgen een uitstekend ontbijt. Daarna zijn we onze bagage met de antieke open lift van de 2e etage met behulp van een liftboy wezen halen en waren we klaar voor vertrek. Echter omdat we gisteren wat later aankwamen zijn we nog even de buurt wezen verkennen, erg leuke kleine winkeltjes met allerlei prullaria, je kent het wel, mannen buiten en vrouwen binnen :)

Na het vertrek van ons poppekasthotel (sorry, kon het niet laten...) zijn we direct gaan tanken, wel weer de nodige moeite met de juiste te volgen procedure maar het is wederom gelukt.

Daarna zijn we op pad gegaan om niet eerder te stoppen dan rond lunchtijd waar we eerst bij Wendy's hebben gekeken doch de hamburgers (en de wachtrij) stonden ons niet zo aan en zijn we verderop pizza punten met fris gaan halen, best wel goed te pruimen overigens, duidelijk verse ingrediënten...

Na de Lunch zijn we nog een keertje gestopt voor een rokertje en zoals gezegd kwamen we rond 15.00 aan bij ons Hotel waar Gemma en de kids na het inchecken en uitladen direct het zwembad opzochten. Ik heb aan de overkant bier en wijn gehaald voor de avond (dacht ik) bleek echter niet genoeg want na het zwemmen waren 4 van de 6 biertjes als soldaat gemaakt. Het is hier ook zo ontzettend warm dat je wel kunt blijven drinken. Dus Gemma en ik zijn nog even extra water en bier wezen halen.

Ik heb de hotel manager trouwens nog even uitgelegd dat zijn internet niet deugde, alle wireless access-points op dezelfde frequentie gaat niet echt werken namelijk, de man was er blij mee want ze hebben al diverse klachten gehad en kwamen er niet achter waardoor dit kwam...

Na douchen en omkleden zijn we gaan eten aan de main street bij een Grieks/Amerikaans restaurant, ik vond het eten wel goed maar niet echt bijzonder, ja er zat een vissmaak aan maar alles smaakte hetzelfde...

Na ons diner zijn we nog even naar de haven gelopen waar we koffie hebben gehaald, nee helaas geen cappuccino maar gewone zwarte filterkoffie uit de bekende loopbeker.

En nu (22.00) zijn we in ons hotel waar Rick in bad ligt, Gemma de laatste bladzijden van haar boek leest, Marcella achter haar laptop de social media bij aan het houden is en ik deze voorlaatste bijdrage in ons dagboek aan het zetten ben.

Morgen hopen op walvisjacht te gaan, bekijken dan..., ik heb echter nog geen kaarten kunnen regelen. Gisteren wilde die website niet echt en vandaag kon het hotel ons geen vaste tijd afgeven. Ik hoop wel dat het gaat lukken want dit stond nog hoog op ons verlanglijstje.

Enfin, morgen kunnen jullie lezen of het gelukt is. Groeten allemaal en tot ziens!

• 17 Juli 2012 - 05:05

Renske Betten.:

Hallo lieve mensen. Ik hoop van harte dat het lukt om kaartjes te regelen. Dit zijn van die dingen die je toch 1 maal hoop te doen in je leven! Ik zal de reisverslagen gaan missen en wens jullie nog veel plezier.

• 17 Juli 2012 - 10:03

John:

hey! lieve mensen stelletje genieters hier dan weer een berichtje uit het herfst achtige Den Dolder waar het wel erg veel heeft geregend en er somber uitziet en bij jullie ontzettend warm en weer mooi weer nou ik gun jullie dit wel hoor en die antieke lift die je beschrijft heet een paternostre lift ik heb deze ook een keer meegemaakt ergens in nederland maar weet even niet meer waar, maar deze zijn niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn vandaar dat je ze niet meer tegenkomt
    ik hoop overgens dat jullie nog kaartjes kunnen krijgen voor de "walvisjacht" en daarna een walvismenu met een biertje zal er dan wel ingaan!
    maar werken die wireless access-points nu weer beter? ja kan het ook niet laten he nu je op vakantie ben
    ik wens jullie nog veel plezier en mooi weer toe
    groeten en veel liefs, John

• 17 Juli 2012 - 14:08

Ineke:

Was inderdaad een poppenhuishotel maar zag er heel gezellig uit. De foto van Marcella met de bloemenkrans deed inderdaad heel erg denken aan de flowerpower.
    Groetjes