Naar Boston per Amtrax Trein Vrijdag 6 Juli - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Gemma Schulting - WaarBenJij.nu Naar Boston per Amtrax Trein Vrijdag 6 Juli - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Gemma Schulting - WaarBenJij.nu

Naar Boston per Amtrax Trein Vrijdag 6 Juli

Door: Richard en Gemma

Blijf op de hoogte en volg Gemma

06 Juli 2012 | Verenigde Staten, Boston

Na twee drukke dagen in New York alweer een reisdag, nu naar Boston per Amtrax trein.

Gisteren al een grotere taxi (van) besteld voor om 11.00 uur die er al om 10.30 was. Aangezien wij met al onze zooi in de lobby zaten te wachten zijn we wat sneller uitgechecked en hebben we de meuk in de taxi geplaatst.

Na nogal al wat locale files kwamen we uiteindelijk 30 minuten eerder aan op Penn Station NYC, dit is dezelfde locatie als Madison Square Garden (evenements center), het station zit in de kelder want de treinen reiden hier ondergronds. Met bagage en grote koffer op de roltrap naar beneden valt niet mee...

Het was de bedoeling om onze koffers in te checken doch dat was echter niet niet nodig werd ons verteld, shit, daar moesten we dus 1 uur eerder voor aanwezig zijn...

Verder stelden wij ons op bij de Amtrax Kassa's (lange rij) om onze vouchers in te wisselen in train tickets, totdat mijn oog viel op de self service incheck automaat...

Daarna dus snel ingechecked middels de barcode op onze voucher doch dit was slechts het begin van lang wachten want de track waar de trein op binnen zou komen was nog niet gepubliceerd op de borden/schermen...

De rit naar Boston liep vrij voorspoedig. Na het uploaden van de koffers in de te hoge bagage racks (dank Rick) vonden wij onze plaats in een zogenaamde silence carriage, waar we ook direct op gewezen werden door een man/vrouw pagagier die voor ons zat, alsof de trein zelf al niet meer herrie maakte...

In Boston aangekomen (South Station) even wat moeite om alle koffers in de taxi te krijgen, uiteindelijk die van Marcella maar op schoot genomen want het was maar 2 miles...

Hotel zelf valt een beetje tegen, niet alle normale voorzieningen zijn aanwezig, geen ontbijt of complimentary wireless (uiteindelijk wel gekregen, duh...). In eerste instantie werden we op EEN kamer geplaatst doch dat bleek niet correct naderhand en we kregen 2 kamers, pffffff.

Op zoek naar een dinner locatie (hotel heeft niets, ook geen ontbijt) kwamen we in een Mini Bar waar we een lekker bierje/cola/water kregen en naderhand zijn we blijven eten. Verder een leuke (drank) avond gehad met de kids in het hotel. Eerder hadden we een gekoelde fles wijn (Voor onder 21 jaar Marcella) en een sixpack bier ge-scored.

Foto's komen later want er ging iets mis met het uploaden...

Dag allemaal en tot morgen!

• 07 Juli 2012 - 08:20

Julia:

hoi is het leuk in Bosten.
    het lijkt mij best leuk om naar Bosten te gaan.
    het is net lekker warm in Nederland.

groetjes julia !!!!!!!!!

• 07 Juli 2012 - 12:05

Ineke Van Der Valk:

Mooie foto's en wat een hoop nieuwe ervaringen! Vergeet je niet zo snel meer en dit is pas het begin!
    Met Stamper gaat het heel goed vooral als hij een poosje op het gras kan rondhuppelen (stoep heeft nu afgedaan). Groetjes van ons.

• 08 Juli 2012 - 09:01

Renske Betten.:

Wat ontzettend leuk om die reisverslagen te lezen. Ik ben blij dat jullie genieten en nog langer kunnen genieten. Dikke knuffel van ons allemaal en we kijken uit naar de volgende verhalen en foto's!