Dagje Boston - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Gemma Schulting - WaarBenJij.nu Dagje Boston - Reisverslag uit Boston, Verenigde Staten van Gemma Schulting - WaarBenJij.nu

Dagje Boston

Door: Richard en Gemma

Blijf op de hoogte en volg Gemma

07 Juli 2012 | Verenigde Staten, Boston

Vanmorgen in de locale Mall gegeten, croissants en verse wakker-wordt orange juice. Daarna een lekker bakkie koffie (maatje pint) gehaald bij Starbucks.

Vervolgens zijn we de Freedom Trail gaan lopen, een historische (en vooral lange) route door het oude gedeelte van Boston langs tal van musea, oude huizen, kerkjes en kerkhoven om uiteindelijk aan te komen bij het belangrijkste monument "Het Bunker Hill Monument" waar destijds voor de onafhankelijkheid van de Engelsen werd gevochten.

Vervolgens was het idee om bij Cheers (jawel de originele Cheers dus). Via een short cut route kwamen we daar aan het eind van de middag aan, bleek echter dat de zaak stamp vol zat, kennelijk normaal voor de zaterdag...

Stukje terug was echter een Starbucks (met gratis internet) dus aldaar op de stoep even op mijn (inmiddels bewezen nuttige) tablet gezocht naar de dichtbijzijnde bar, bleek die nauwelijks 50 meter verderop in de straat te zitten alwaar we onze welverdiende koele (temperatuur was vandaag weer ruim 30 graden) biertjes hebben genuttigd.

In de avond zijn we weer in de Mall gaan eten en op de terugweg hebben we bij de locale super nog gekoelde wijn en dito bier (Grolsch beugeltjes!) gehaald. In het hotel hebben we de drank in 2 prullemanden met ijs koel gehouden :)

In de avond nog wat ge-computerd (en complimentory wireless voor de kids geregeld), wijn en bier genuttigd waarna we zijn gaan slapen...

• 08 Juli 2012 - 19:27

Henri Van Der Valk:

mooie foto,s maar ik zie Richard niet op de foto,s ik denk veel aan jullie
    gr Ineke en Henri